سلام مامانا چ شیری وزن دهی خوبی دارد؟

۴ پاسخ

شیره خشک نان عالی،ب بچه اولیم اپتامیل میدادم زیاد خوب نبود الان ب دومی نان میدم عالیه

آپتامیل ساده من میدم خیلی خوبه

من اپتامیل ساده میدم خوب بوده

نان و اپتامیل شنبدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۶ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۸ ماهگی