۲ پاسخ

آره من راضیم داروشکر اصلا دل درد نشده شکمش هم عالی کار میکنه یبوست نشد اصلا

مامانا گروه روبیکا داریم اگه تمایل به عضویت دارین به آیدیم پیام بدین

@zahra_56870

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا ۵ ماهگی