خانومادخترم 3ماه و14روزشه غلط نمیزنه چرا

۱۱ پاسخ

زوده هنوز بچه من ک آخر 4ماهگی زد

هنوز خیلی زوده

باهاش تمرین کن دختر من خداروشکر از سه ماهگی غلط زد و الان راحت خودش برمیگرده وول میخوره جوجو شده
ولی خیلی تمرین کردم باهاش تا بتونه غلط بزنه

دخترم ۵ ماهگی تونست راحت غلت بزنه

باهاش تمرین غلت زدن کن من اینقدر تمرین کردم که سه ماه وده روزگی غلت زد ولی بچه‌ها باهم متفاوت هم هستن یکی زودتر یکی دیرتر

دخترمنم سه ماهو ۱۵ روزشه نمیتونه هنوز زوده خب طبیعیه

زود هنوز

پسرمنم نمیزنه

بچه من هنوز غلت نزده

زوده خب

پسر من هنوز نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان ماهان وماهلین🎀 مامان ماهان وماهلین🎀 ۹ ماهگی
مامان رُزا مامان رُزا ۱۵ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان جوجه قوش مامان جوجه قوش ۱۶ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۵ ماهگی