۵ پاسخ

نبابا مای بی بی شماره یک ۲تا پنج مگ نیس

ببین اگ رد میندازه دو بگیر

دختر من الان ۲۰ روزشه من صفر میبندم
چطوری ۱۸ روزشه ۲ میخوای ببندی؟

من ۴۵ روزشه ۲ میبندم
تا یک ماهگی یک بستم
بستگی به وزن نوزادت داره

دخترت مگ چند کیلوئه

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💖 مامان 💙💙💖 ۱۳ ماهگی