منم ۳ تا بسته ۲۲ تایی ۰ تمام کردم بعدش دیگه ۱ بستم براش بزرگه ولی ۱ میبندم
عزیزدلم🥹من اصن صفرنگرفتم اخه شنیده بودم برا بچه های نارسه
دخترت ک ماشالا وزنش خوب بوده
من از ۱۵روزگی ب بعدش ۱ بستم
منم دخترم ۲۸۹۰ بود ۴تا بسته صفر استفاده کردم بعد دیگه یک الان بسته سومی یک دارم استفاده میکنم
ای جااااانمممم😍😍😍
من هنوز ۰ میبندم ولی کوچیک شده باید ۱ بخرم واسش
ایده عکس ماهگرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس ماهگرد کوچولوهاتونو بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no
منم دخترم ۲۹۰۰بود یک میبستم
من از همون اول ۱ بستم
الان ۲ خریدم
چ مارکی پوشک استفاده میکنی؟
مای بیبی،منظورت مارکه یا پوشک
من 2350 بدنیا اومد از اون موقع تا الان سایز یک میبندم این که تموم بشه سایز دو میبندم
دختر منم ۲۸۵۰بدنیا اومد ولی همو اول صفر میبستم یه بسته بعدش ۱استفاده کردم براش الا بنظرم ۱داره کوچیک میشه چون خیلی جاش میمونه و یکم تنگه براش البتع بستگی ب مای بیبی داره هم بعضی کوچیکن بعضی بزرگ
من ازاول یک بستم
من بچه اولم ۴کیلو دنیا آمد صفر فقط یک بسته دوبل بستم براش
من ۳ میبندم
من از اول یک میبنذم
هر وقت حس کردی صفر براش کوچیک شده یک ببند
بستگی ب جثه نی نی داره خیلیا فقط ی هفته صفر میبندن بعضیا س چهار روز بعضیها تا یک ماه
من تازه یک هفته است سایز ۱ استفاده می کنم. تا قبل از اون سایز صفر مدل کانال دار مای بی بی استفاده می کردم
عزیزم من هنوز صفر میبندم😂😐
مگه چن کیلو بدنیا اومده عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.