۶ پاسخ

مای بی بی بهتره.بنظرم بزرگتر از مولفیکس هم هس..جذب بالایی هم داره

من مولفیکس استفاده میکنم عالیه نم نمیده اصلا هم سر پسرم هم الان دخترم
۲۲تایی رو نمیدونم اما ۴۰تایی میخرم ۷۵۰

وقتی از برندای دیگه استفاده کنی متوجه میشی تو برندهای ایرانی مای بیبی از همشون بهتره جذب عالی داره حساسیت نمیده نم هم نمیده اگه درست ببندی، مولفیکس چسبش اصلا خوب نیست هانیز هم نازکه بد نیست بیشتر برای دختربچه ها مناسبه

اتفاقا عالیههههه
من تعریف مولفیکس رو زیاد نشنیدم

من که مای بیبی استفاده میکنم راضیم خوبه نم پس نمیده قدرت جذبشم بالاس
حساسیت هم نداده به پسرم

نظرت کاملا درسته

سوال های مرتبط

مامان دلین👩🏻‍🍼🧸 مامان دلین👩🏻‍🍼🧸 ۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۵ ماهگی
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی