خانوما مای بیبی مارک(مولفیکس) بهتره یا ( مای بیبی) ؟

۱۸ پاسخ

من مولفیکس استفاده میکنم راضی ام

اکثرا گفتن مولفیکس منم گرفتم
حتی فروشنده هم گفت مولفیکس بهتره مای بی بی میگن پس میده

مولفیکس نم میده...مای بیبی هم برای دختر من رو پاهاش رد مینداخت
هانیز و ببم خیلی راضی بودم

مولفیکس بنظرم بهتره کشسانی بهتری هم داره

مای بیبی

مولفیکس چسبش خوب نیس اصلا راضی نبودم قدیما کیفیتش بهتر بود الان بد شده.

مولفیکس

من مولفیکس خریدم

من مولفیکس استفاده میکنم واسه پسرم. خیلیا میگن نم میده اما من مشکلی ندیدم و خیلی راضیم

و یک بسته ۴۴تایی برای روزای اول به دنیا اومدن در عرض چند روز استفاده میشه؟

بعضی مای بی‌بی ها یک نوار زرد کنارش داره بعضیا نداره تفاوتش چیه؟

هانیز از همش بهتره

وای مای بیبی افتضاحه ،همش آویزونه اولین باره ازش استفاده کردم‌،مفت نمی ارزه ،بنظر من

مای بیبی

من مای بیبی میخرم خوبه

من اینسری مارک هانیز گرفتم ببینم چجوریه

الان مولفیکس . میگن مارک مای بیبی. جدیدن یه مواد بهش اضافه شده که. بچه میسوزه تا یه مدت خرید نکنین وگرنه مارک مای بیبی خیلی بهتر

مای بیبی و هانیز

مای بیبی

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۵ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان 💙💙💖 مامان 💙💙💖 ۱۳ ماهگی