خانما مای بیبی بهتره یا مولفیکس؟

۱۲ پاسخ

من نظرم مولفیکس هست چون مای بی بی شل میشه وقتی پر میشه

من مای بی بی استفاده میکنم راضیم

من مای بیبی خریدم میگن مولفیکس نشتی میده

بچه من ب مولفیکس حساسیت نشون داد

من مای بی بی میبندم

مای بی بی عالیه

من از اول مای بی بی جواب داد.الانم ک اکیه.

مای بیبی
هم خط نشان وسط داره
هم چسبش رنگیه تو نور کم شب هم راحت میشه تعویض کرد

فعلا یه بسته کوچیک بگیر از هر کدوم ک خواستی شاید حساسیت بده بچه

می بیبی البته بستگی ب پوست نوزاد داره ک‌ کدوم بهش بسازه

بستگی داره بچت ب کدوم حساسیت نداشته باشه من مای بیبی میزنم

سواله من🤕🧐

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی
مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی
مامان 💙💙💖 مامان 💙💙💖 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی