مولفیکس بهتره یا مای بیبی

۱۰ پاسخ

هر چی به نی‌نی ساخت منک مای بی بی استفاده میکنم و راضی ام

من اوایل مای بی بی استفاده میکردم الان که پسرم بزرگتر شده مولفیکس میگیرم چون کش وسط محکم تر هست

مولفیکس

مای بیبی عالیه من راضیم

مای بیبی نرم تره چون مولفیکس یکم خشکه

من‌ک مای بیبی استفاده میکنم

تا سایز ۲ مای بیبی. از دو به بعد مولفیکس

مای بیبی بهتر از مولفیکس
هانیز بهتر از مای بیبی

بعضیا میگن مای بیبی نشتی داره

هر چی خوب باشه بچه حساسیت نداشته باشه و پوشکش پایین نیاد

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان 💙💙💖 مامان 💙💙💖 ۱۳ ماهگی
مامان نیهان🦢🤍 مامان نیهان🦢🤍 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی