۱۰ پاسخ

من مای بی بی گرفتم راضیم

مولفیکس خوبه

بستگی ب بچه داره بنظرم من دخترام غیر از مولفیکس استفاده نکردم اما برای پسرم اصلاااا خوب نیس و نمیگیرم مای بیبی فقط میگیرم براش ،هانیز هم خوبه تقریبا

من مای بیبی جذبش بهتر اوایل مولفیکس استفاده میکردم براش

من برا دوتا بچه هامم مای بی بی گرفتم راضیم

من مولفیکس گرفتم

مای بیبی بهتره

والا من اول مای بیبی میبستم . بعد دکترش گفت بغل پاش سوخته ب خاطر اونه . مولفیکس داد . اما میگن مولفیکس بو میده . واقعا هم دخترم جیش میکنه خیلی بو میده . عرق سوز هم شده
میخوام فردا باز ببرم دکتر یوقت عفونت نباشه

مولفیکس

بستگی داره چی بهش بسازه
من مولفیکس میبندم

سوال های مرتبط

مامان دلین👩🏻‍🍼🧸 مامان دلین👩🏻‍🍼🧸 ۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۵ ماهگی
مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی