۳ پاسخ

من مادرم چند سال پیش جراحی افتادگی رحم و... انجام داد تو بیمارستان مریم. برخورد پرسنل و رسیدگیشون خوب بود. من خودمم برای زایمان میخوام برم اونجا.

تخت جمشید خوبع.اگه خصوصی میخوای...اگه دولتی هم البرز خوبه

ببین مریم رو واقعا بد میگن ازش

سوال های مرتبط

مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد