من تخت جمشید بودم راضی بودم
من آرام زایمان کردم راضی بودم
تخت جمشید هم دو بار ان اس تی دادم اونم خوب بود
مریم
مریم بودم راضی بودم خلوت بود خوبیش این بود
من پسر اولم رو تخت جمشید رفتم عالی بود
این یکی دکترم قائم و کسری هست که من انتخابم قائم هست
اینم بگم دکترم فقط کسری و مریم کار میکنه کسری Nicuنداره مریم داره من بچم کامل بود کسری رفتم
من دخترمو کسری زایمان کردم قطعا پسرمم اونجا میرم خیلی راضی بودم
من ارام رفتم راضی بودم
مریم هم خوب بود
تخت جمشید رو دوست نداشتم، برخوردشون سلیقه ای بود
تخت جمشید صد در صددختر خاله هام دختر عمو هام همشون تخت جمشید زایمان کردن همشونم راضیم شوهر دختر عموم اونجا کار میکنه خیلی بیمارستان خوبیه قیمتشم ۷۰ تومنه سزا طبیعی ۶۵
من کسری بودم از همه نظر عالی بود خیلی رسیدگی شون تمیزی شون عالی
لیانا رو سال ۹۹ مریم زایمان کردم راضی بودم(بخاطر دکترم رفتم اونجا که بیاد بالا سرم اخر هم نیومد دکتر شیفت زایمانم رو انجام داد)
الان نظرم رو تخت جمشید هست تا جاییکه میدونم دکترم برای زایمان طبیعی هم میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.