۵ پاسخ

کسری از همش بهتره
خودمم همونجا میخوام زایمان کنم

من تخت جمشید انتخاب کردم

قطعا تخت جمشید

من کسری چندسال پیش اپاندیس عمل کردم معمولی بود
آرامم زایمان کردم خوب بود راضی بودم
تخت جمشیدم دو بار ان اس تی دادم راضی بودم

من میرم کسری چون دکترم اونجامیره فقط
ارام الکی گرونه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری