خانما پوشک مای بی بی چطوره؟

۸ پاسخ

مامانم واسه ۴تامون استفاده کرد راضی بود

عالی من واسه پسرم استفاده کردم

من برای دخترم استفاده میکردم هم چسبیش هم شرتی هر دو راضی بودم

من مای بیبی استفاده می کنم ولی دفعه بعد هانیز میگیرم، مولفیکس بیخود ترینه، چسبش واقعا شل و وله تازه دارم درباره سایز یک صحبت می کنم، در میاد از پای پسرم اگه ببندم

من مولفیکس استفاده میکنم برای دخترم

من یه بسته سایز صفر استفاده کردم
بعدش دیگه هانیز گرفتم

بنظرم ضخیمه
هانیز خیلی نرم و نازکتره بچم راحت تره

خوبه من استفاده میکنم برا پسرم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۳ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱۲ ماهگی
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی