مامانم واسه ۴تامون استفاده کرد راضی بود
عالی من واسه پسرم استفاده کردم
من برای دخترم استفاده میکردم هم چسبیش هم شرتی هر دو راضی بودم
من مای بیبی استفاده می کنم ولی دفعه بعد هانیز میگیرم، مولفیکس بیخود ترینه، چسبش واقعا شل و وله تازه دارم درباره سایز یک صحبت می کنم، در میاد از پای پسرم اگه ببندم
من مولفیکس استفاده میکنم برای دخترم
من یه بسته سایز صفر استفاده کردم
بعدش دیگه هانیز گرفتم
بنظرم ضخیمه
هانیز خیلی نرم و نازکتره بچم راحت تره
خوبه من استفاده میکنم برا پسرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.