خانوما پوشک بچه مای بی بی یامولفیکس؟

۷ پاسخ

برای بیمارستان سایز صفر بخوای فقط مارک مای بیبی داره برای بعدشم باید ببینی چی میساز بهش

مولفیکس گرفتم بستگی داره کدوم به بچه بسازه هردو خوبن

مای بیبی
مولفیکس چسب هاش خیلی خوب نبودن

هردوش خوبه

من مای بیبی گرفتم

مولفیکس

من برای پسرم مولفیکس گرفتم چون یکمم تپل بود اما برای توراهیم که دختره مای بی بی گرفتم چون دخترا ریزه ترن

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱۳ ماهگی
مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱۲ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی