۷ پاسخ

آها من بیمه دارم کم میشه برام
پرستاراش رسیدگی هم دارن

چندم زایمانته انشالله

همه انجام میدن که اگه چیزی از جفت یا چیز کثیفی مونده همش بیاد بیرون

من یه زایمان طبیعی داشتم پیشش دستش خوب بود ولی میگن براسزارینم دستش خیلی خوبه..اختیاری هستی شماچندمیگیره ازت واسه سزاختیاری

فشار رحمی بسته ب خونریزی خودمون داده منو ۱۴ بار فشار دادن تا دیگ لخته نیومد ول کردن گفت اگ بمونه باید رحمتو دربیاریم

سلام شماپیش فریباحقی میرید

همشون انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی