۴ پاسخ

من پسرم 14بود چیزی نیست

شیرخشت بده با ترنجبین عالیه

من دخترم ۱۱.۸ بود دکتر گفت ۱ روز کامل بزارش داخل دستگاه

بچه منم ۱۲ بود دستگاه گذاشتیم

سوال های مرتبط

مامان برکه و محمد مامان برکه و محمد ۳ سالگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا و آرین 💕 مامان آریا و آرین 💕 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی