تودستگاه چن روز میگن باید باشه؟؟؟
برا سه روزگی عاره عزیزم بالاعه
ببر دکتر دستگاه میده ک بالاتر نره
البته الان ۳ روزشه احتمالش هس یکم بره بالا
نه خوبه مال بچه من ۲۰ بود سه روز دستگاه بود رسید ۱۱ گفتن دیگه دستگاه لازم نیس
اره ۱۱ هست بچه من ۱۲بود دکتر گفت دستگاه ببرید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.