سلام این آزمایش زردی دخترمه خیلی بالاست؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

تودستگاه چن روز میگن باید باشه؟؟؟

برا سه روزگی عاره عزیزم بالاعه
ببر دکتر دستگاه میده ک بالاتر نره

البته الان ۳ روزشه احتمالش هس یکم بره بالا

نه خوبه مال بچه من ۲۰ بود سه روز دستگاه بود رسید ۱۱ گفتن دیگه دستگاه لازم نیس

اره ۱۱ هست بچه من ۱۲بود دکتر گفت دستگاه ببرید

سوال های مرتبط

مامان رقیه 💕🤱🏻 مامان رقیه 💕🤱🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ..♡🎀🧸مَهوا مامان ..♡🎀🧸مَهوا ۷ ماهگی