۷ پاسخ

ان شاءالله زودتر خوب میشه

ختنه کن میاد پایین
دایان رو ۱۶بود دستگاه اوردیم ۶روز شد۷
باز بعذ سه روز برگشت شد ۱۴
ختنه کردم از فرداش سفید شد بچه زردیش رف

زردی پسر من ۲۱ بود بستری شد ۳ روز خوب شد خداروشکر. خیلی روزای بدی بود

عزیزم انشالله میاد پایین زود نگران نباش

انشاالله ک پایین میاد نگران نباش

خدابزرگه زردی دختر من ۲۱ بود خیلی سخت بود

ببر بیمارستان بستری کن تو خونه نگه ندار

سوال های مرتبط

مامان آقامهدیار مامان آقامهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد