سلام، شربت پلارژین بالای 2 سال میشه داد

۴ پاسخ

اره ...

بله پسرم دوسالشه وقتی سرمامیخوره شربتش همینه

پلارژین کیدز باید بدی
چون واسه بزرگسالان هم داریم

بله دخترم هفت سالشه بهش میدم

سوال های مرتبط