تا کی دادو رفلاکس دادید

۴ پاسخ

من همچنان میدم

من هنوز میدم
اما دارم کم کم کمش میکنم

سلام عزیزم به تاپیک گذاشتی سونو سه بعدی گفتی مماخ جنین گنده بوده میخواستم ببینم به دنیا اومدم بزرگ بود؟🫠

مرتب دارم میدم داروشو

سوال های مرتبط

مامان دلی مامان دلی ۱۶ ماهگی