خانما چی نوشته متوجه نمیشم

تصویر
۳ پاسخ

اختیاری هست سزارینتون

بیمارستان خاتم ساعت ۷ چنین باید بری تاریخشو ندیدم متخصص بیهوشی هم احمدی فکر کنم

نامه سزارینه دیگه

سوال های مرتبط

مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان miran👼🏻🩵 مامان miran👼🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی