۲ پاسخ

این نامه دکتر برای سزارینه؟
آخه دکتر من فقط تو نامه نوشت بستری برای زایمان
دیگه ننوشت سزارین
گفت با من تماس میگیرن خودم میگم چکار کنم😑

اینو چه جوری تشخیص داده که لگن محدوده؟

سوال های مرتبط

مامان miran👼🏻🩵 مامان miran👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسان مامان آیسان ۵ ماهگی