اینجا جنسیت هم نوشتن

تصویر
۸ پاسخ

نوشته ریسک

چرا تو تست سندروم داون یچیز دیگه نوشته باید بنویسه نگاتیو Negativ

نه تو سونو مینویسن نه آزمایش

سلفریه؟

عدد مام بالای 1 هست احتمالا دختره

اینم صحفه دوم

تصویر

.فکر کنم دختره

نه.

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۲ ماهگی