دوستان کجا نوشتن جنسیت رو

تصویر
۱۰ پاسخ

منم انتی گفت پسر آنومالی گفت دختر

نکنه عوض شه من کلیپ تعیین جنسیت گرفتم یکم لباس خریدم یعنی هدیه گرفتم😂

حتما باید بنویسن استرس گرفتم منم ان تی گف صدرصد پسره

چیزی ننوشته که

آره دیگ ولی تعجب کردم چون گفتن اول پسر

پیدا نکردم

دکنر نگف؟اینجا چیزی ننوشته

گف دختر ولی ندیدم تو برگه

مگه دکتر نگفت جنسیت رو

انومالی هس

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرو❤️ مامان پسرو❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وپنجم بارداری