کجا نوشتن جنسیت پسر تو سنوگرافیم

تصویر
۶ پاسخ

sex:male

پایین اونجا که نوشته ۱۷و ۵

تو صفحه دوم اونجا که نوشته سکس
بخوام دقیق تر بگم اونجا که نوشته ۱۷ هفته و ۵روز

اینا چرا خارجی مینویسن چیزی از اون ننوشته آخه

کاملش همینه؟

اینجا که چیزی ننوشته صفحه ی دیگشو بزار

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۲ ماهگی
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق 💙 مامان فندوق 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سه دختر 🩷 مامان سه دختر 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان 💙💙قندعسل💙💙 مامان 💙💙قندعسل💙💙 هفته سی‌وششم بارداری