خانما اینو بدم پسرم ‌طوری نی چقدر بدم

تصویر
۵ پاسخ

ولی میگن برای عطسه هایی که مال حساسيت و آلرژی هس خوبه با سرفه های خشک.. بعد هر 8 ساعت یک ونیم سی سی بده

بهش بده

من دخترم ۵ ماهشه دکتر گفت ۲ سی سی بدم

برای آبریزش بینی هس اگه داره بده اگه هم نداره الکی بهش نده

آبریزش بینی داره پسرت؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان مامان آراد🧿 مامان مامان آراد🧿 ۱۶ ماهگی