۴ پاسخ

مگه زیر سرش بالشت نمیزری؟؟؟

کریر نداره داخلش بخابونی

نه گلم عادیه
سعی کن بیشتر نگهش داری و صبور باشی برا عاروق زدنش
حداقل بیست دقیقه نگهش دار عاروقم نزد مشکلی نیس شیرش حضم بشه کافیه
بعد اینک زیاد شیر نده ک بیاره بالا معمولا زیاد ک بدی اضافه شو میاره بالا

بیست دقیقه روی شونت نگه دار
بعدشم بزارش روی تخت شیب دار حتما
صاف نخابونش

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد