۷ پاسخ

بالا نگه دار رو شونت پشتش خیلی اروم بزن تا نیم ساعت اگه نزد بزارش به بغل بخوابون یکم بالاتر باشه زیر سرش.یه بالشت خیلی کوچیک زیر تشکش بذار سرش یکم بالاتر باشه که اگه بالا بیاره نپره توش

بالا نگه دار عیب ندارع
چند سیسی شیر میدی ؟

اگه نمیزنه ی رب نگه دار میره پایین شیری ک خورده، اگر رفلاکس داره نیم‌ساعت نگه دار

بچه رو رو دستت بخابون پشتشو اروم نوازش کن سرش بالاباشه

۱۰ دقیقه نگهدار که شیری ک خورده بره پایین بعد بزار سرجاش

بعضی بچه ها تا بزنن طول میکشه

اروغ گرفتن از نت نگاه کن چند مدل داره ببین کدوم برا نینیت جوابه من میگیرم وقتی نشه مدلای دیگه رو امتحان میکنم اگه ام نزد فقط ۲۰ دقیقه عمودی نگهش دار

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی