من دخترم اصلا آروغ نمیزنه هرچقدر نگه میدارم که بزنه نمیزنه

۵ پاسخ

پشت کمرشو خوب ماساژ بده،به پهلو بخابونش بعد دوباره بلند کن اروغشو میزنه

نباید قوز داشته باشه، پاهاش صاف باشه ، از پایین کمرش به بالا هی بمال و ضربه بزن، یک ربع اینکارو بکن، چه آروغ زد چه نزد یک ربع باید همونطوری نگهش داری بعدش هم بچه رو به پهلو بخوابون

حتما روی دست راست بخابونش

همیشه صدا نداره. باید همون ۱۰ دقیقه یا یک ربع بچه رو عمودی نگه‌داری.

چقد نگه می‌داری

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد