۵ پاسخ

منم دو روز پیش کمر درد و شکم درد داشتم بخاطر راه رفتن زیاد بود دکتر گفت اگه با استراحت خوب بشه مشکلی نداره

یبار برو زایشگاه ان اس تی بگیرن اگه چیزی بود فردا ببر نشون دکترت بده یا امشب اگه هست ببر

اگه با استراحت خوب نمیشه برو دکتر یا اورژانس مامایی بیمارستان

جفتتون پایینه؟
یا اینکه شاید زیاد تحرک داشتید

ی سر برید درمانگاه ک مطمئن بشوید
انشالا ک چیزی نباشه

به دکترت زنگ بزن بگو

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی