این مثبته ؟؟؟؟؟

تصویر
۱۹ پاسخ

بله عزیزم

سلام اجی خوبی iui کردی؟؟؟؟؟

چقد بی بی مثبت تو‌گهواره هس امشب انشالله بعدیش منم😂😂😂😂😂

بله مبارکه

مبارکه 🥰

نه منفیه 😁😁😁😁😂😂

از مثبت گذشته باید بگی من باردارم

یکم زیادی مثبته

چ مثبت قرمزی

میگم بچه دومت هست

مبارک عزیزم

بلههه مبارکه

بله

به به مبارکه عزیزم ب گروه ما پیوستی🤣

خیلی مثبته

بلی

مرسی

بلههه خیلی زیادم مثبته مبارکه

بله مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان آوا وداداشش😍😍 مامان آوا وداداشش😍😍 ۲ سالگی
مامان Vaniya مامان Vaniya ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب مامان زینب ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان آوا وداداشش😍😍 مامان آوا وداداشش😍😍 ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان کودک و تودلی 🤰 مامان کودک و تودلی 🤰 ۱ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری