سلام دوستان تو این ماه میشه حس کرد بچه رو یا نه؟

۷ پاسخ

نه بابا ۶ هفته شروع میکنه به تشکیل قلب ۷.۸ میتونی بری سونو

سلام عزیزم نه هنوز خیلی زوده

یه ماه نشده هنوز
عزیزم شما که شد
بچه اول تا هفته ۲۱اینا فک نکنم زود تر متوجه بشی
میگن هفته ۱۸ولی من ۲۱متوجه شدم

از ۱۶ تا ۲۰ هفته حس میشه هنوز خیلی کوچولوعه🥹

نه خواهر

سلام عزیزم
خودت چ فکری میکنی؟

نه بابا خیلی زوده هنوز

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری