واکسن 18 ماهگی به دوتا دست میزنم یا یکی پا یکی دست ؟؟؟؟

۲ پاسخ

یکی دست راست یکی پا‌چپ ویک قطره میریزه داخل دهن

یکی دست یکی پا و ی قطره

سوال های مرتبط