خانوما کجا عکس سه بعدی بچه رو میدن؟؟

۴ پاسخ

میگن خیلی ضرر داره واسه جنین هیچوقت این کار رو نکن

سلام من 14 انتقال جنین آزمایش دادم بتام 60 شدبعد3روزتکرارازمایش بتام 43 شدممکن من شیربا زردچوبه خوردم برای گلوم خوب بشه ممکن ازاون باشه یا نه

باید بری سونو ۳ بعدی کخ میگن ضرر داره

سونو گرافی بیرون از مطب

سوال های مرتبط

مامان 💫معجزه💫 مامان 💫معجزه💫 هفته بیست‌ویکم بارداری