من آزمایش خون گربالگری دوم هم دادم
جنسیت از روی آزمایش مشخص میشه؟

۷ پاسخ

نه عزیزم

آزمایش غربالگری اول بفرست بهت بگم جنسیت بچه چیه

نه جنسیت توی سونو مشخص میشه
الان هم اگه دوست داری میتونی بری فقط برای تعیین جنسیت
میتونی هم صبر کنی یهو بری آنومالی

نه سونو فقط و ازمایش سلفری

سونو رو نرفتی هنوز

انومالی معلوم میشه

نه

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری