سلام خوبی خانما دخترم خیلی لاغر هست براش شربت اشتها گرفتم دارم بهش میدم اینجوری نمیخوره با آبمیوه قاطی میکنم بهش میدم اینجوری خوبه یا نه
سلام خانما لطفا کمک کنید دخترم از ساعت 3 شبی بیدار هست همش گریه میکنه میگیره دلش رو تا دست میزارم رو شکمش ماساژ میدم اروم میشه یعنی چطورش هست چی بدم بهش خیلی بی قراری میکنه
هنوز پریود نشدی؟
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.