۴ پاسخ

سلام خوبی خانما دخترم خیلی لاغر هست براش شربت اشتها گرفتم دارم بهش میدم اینجوری نمیخوره با آبمیوه قاطی میکنم بهش میدم اینجوری خوبه یا نه

سلام خانما لطفا کمک کنید دخترم از ساعت 3 شبی بیدار هست همش گریه میکنه میگیره دلش رو تا دست میزارم رو شکمش ماساژ میدم اروم میشه یعنی چطورش هست چی بدم بهش خیلی بی قراری میکنه

هنوز پریود نشدی؟

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ارامان مامان ارامان ۳ سالگی
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان ۲ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ سالگی