۶ پاسخ

کاملا طبیعیه...من ک سرکلاژ و استراحت مطلقم دیگه بدتر از کسایی هستم که فعالیت دارن در طول روز🥹

سلام منم هفته 26بارداری هستم همینجورم خیلی درد دارم میگن طبیعی هس

آره عزیزم طبیعیه

اره منم شدیدا درد دارم 🥲

من از ۱۸ هفته این دردو دارم باور میکنی دارم میمیرم از دردش.الان دنبالچه امم درد گرفته

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی