سلام بین کشاله رانم درد میکنه تیر میکشه طبیعیه؟

۴ پاسخ

برا منم خیلی درد میکنه مخصوصا وقتی دراز کشیدم میخوام از این پهلو به اون پهلو بشم

منم این درد و دارم عزیزم طبیعیه

اره عزیزم همه ما مامانا این درد و کشیدیم و خواهیم ‌کشید تا بدنیا بیان

ارههه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی