۵ پاسخ

من بهداشت گفتم امروز فرستاد آن اس تی دادم الانم‌بستریم‌کرد دکتر آمپول ریه و اینا هم زد ت سروم هم همش آمپول منیزیم ۵۰ درصد هر یک ساعت میزنه درد کشاله ی رانم واژنم همش‌خوب شد خداروشکر تا فردا باز ببینیم سونو بدم مرخصی کنه

منم همینم امروز پیش دکتر م بودم گفت طبیعی

اگه مثل درد پریود باشه بعد منظمم بشه باید بری دکتر وگرنه بخاطر رشد بچه ست به لگنت فشار میاره

طبیعی منم اینجورم امروز دکتربودم گفت طبیعیه دردکشاله ران وبیکینی اما اگرشکمت هرده دقیقه شل وسفت شد درد زایمانه

ایکاش جواب بدن سوال منم هست

سوال های مرتبط