۱۳ پاسخ

زوده.

منم الان دخترم سینه خیزنمیره ۸ماهشه

عزیز زوده دختر من۶ماه و ۱۰روزشه هنوز نمیره

پسر من غلت هم نمیزنه 😑

پسر من ۶ ماه و ۱ هفته هست سینه خیز نمیره

زوده خیلی. دختر من اصن سینه خیز نرفت. فقط غلت میزد بعد هم رفت چهارست و پا تو هشت ماهگی

زوده هنوز هشت ۹ ماهگی

چه توقعایی دارین خداوکیلی دختر من تازه یه هفتس سینه خیز میره!

خب هیچ بچه ای تو این سن سینه خیز نمیره😃

دختر من به شکم هم‌نمیفته
میذارمش زور میزنه بدش میاد باید بلندش کنم هفته ای یکی دوتا هم غلت میزنه
امروز رفته تو ۵

میخوای سینه خیز بره بذارش رو شکم بعد جلوش وسیله بذار ب مرور تلاش میکنه

عزیزم چقدر عجله داری بچه من هفت ماهگی تازه تونست سینه خیز بره اونم عقب عقب میرفت

پسر منم نمیره

سوال های مرتبط