خانما زیر شکمم بالای واژنم دوطرفش خیلی درد میکنه طبیعیه؟

۴ پاسخ

من هنوزم درد دارم
یعنی پریود بودم برای این درد مسکن میخوردم الان چند ماهه عادت کردم 😅

طبیعیه عزیزم هنوز چی دیدیییی😂🤣

منم چند روزی همینجور بودم دیگه خوب شدم

اره عزیزم طبیعیه منم هفته های شما بودم دقیقا اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان پرنس و پرنسس👼 مامان پرنس و پرنسس👼 ۸ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان جونبولی مامان جونبولی هفته بیست‌وششم بارداری