۶ پاسخ

از من کشاورز میشنوین،اب برنج ایرانی اصلاااااااا ندین به بچه چون از اول تا اخرش سمه و خطرناکه.ما موقع بچت برنجامون هفت بار ابکشی میکنیم

دکتر میگه
من فرنی با موز میدم

وای عین بچه من انقدر غصه خوردم پیر شدم 😭😭 شیر خودمو تو خواب میخوره ، شیرخشکم که اصلا نمیخوره شیشه شیرم نمیگیره
موندم که چه خاکی تو سرم بریزم

حریره بادوم، پوره سیب زمینی رو با یکم کره و شیر رقیق کن بده

توی سوپ جوی دو سر پرک بریز تو فرنیش خرما موز اینا بریز خرما خیلی خوبه

اب گوشت اب برنج

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 ۶ ماهگی