سلام. تیروئید تو هفته ۲۷، ۳.۵ باشه بالا هست؟

۲ پاسخ

ببین میگن تا چهار اوکیه ولی من پزشک غددم و زنانم گفت باید بین صفر و یک ثابت بمونه، ولی توی خود آزمایشگاه عدد چیز دیگه اس من چهار بودم اوایل بارداری هم قرص داد ک بیاد پایین

یادمه دکترم تو بارداری اولم میگفت باید تیروئید تو بارداری زیر ۳ باشه .. به دکترت نشون بده

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نبات✨️🩵 مامان نبات✨️🩵 ۱۱ ماهگی
مامان لیانا و یَلسان مامان لیانا و یَلسان ۳ ماهگی
مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وچهارم بارداری