بله لووتیروکسین ۵۰
اره عزیزم بالای ۲.۵ باید قرص بخوری
منم میخورم ولی دقت نکردم عددچندبود
دکتر باید بگه انتی تی پی اوت اوکی بود؟؟
عزیزم باید با دکترت مشورت کنی
من اره بم داده همین عددم
من ۲/۵ بود الان شده ۱/۸ بازم باید بخورم
من۴.۵ بود الان ۲.۵ هنوزم میخورم
اره مال من ۲.۵ میخورم
آره عزیزم منم میخورم
من ۳ هستم دارو میخورم تحت نظر دکتر غددم هرماهم چکاپ میرم
بله باید بخوری
دارو میخورم۳.۸
باید بخوری بیاد زیر ۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.