دکتر بمن گفته حتما ۱ ساعت رعایت کن و از وقتی این ۱ساعت رعایت کردم عدد تیروئیدم نرمال هی جا به جا نمیشه واقعا تاثیر داره
۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت بعدش.
اینجوری جذب بهتری داره قرص.
میگن نیم ساعت بعدش باید بخوری ولی من نمیشه من شاید ده دقیقه🤭
نیمساعت
یک ساعت بگذره بهترین موقع هستش.
یک ساعت بعدش میتونی صبحانه بخوری ولی اگه مکملتو بعد صبحانه میخوری بزار بیشتر بگذره
من اصلا قرص تیروییدم رعایت نمیکنم گاهی یادم میره گاهی نصفه میخورم و بلافاصله صبونه :/
من میزارم بالا سرم با اب صب هرموقعه بیدار شدم میخورم باز میخابم تا یکساعت نیم دوساعت بعد دیگه صبحانه میخورم
یکساعت بعدش
اگر صبحها چاي ميخوري حداقل يك ساعت قبل صبحانه باشه.چون كافئين رو جذب لووتيروكسين اثر ميزاره و گردو هم همينطور
نیم ساعت بعدش
۲۰ دقیقه
نیم ساعت
بعضی وقتا ضعف دارم یه ربع یا ۲۰ دقیقه
من نیم ساعت بعدش اما جدیدن ساعت پنج نیم شیش بیدار میشم دیگه همون موقع قرص رو میخورم میخوابم تا هروقت که بیدار شدم صبحانه بخورم
نخوام نیم ساعت صبر کنم حوصلم نمیشه
نیم ساعت بعد دارو صبحانه بخور عزیزم
نيم ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.