عزیزم کلا شبا گشنه که میشم یه لیوان شیر یا دوغ نمیخورم کلا از وقتی که مسواک میزنم اصلا هیچی نمیخورم
صبح هم قرصم رو که میخورم حدود ۴۵ دقیقه بعد صبحانه میخورم
حداقل باید چهار ساعت ناشتا باشی بعد قرص تیرویید بخورید و تا نیم ساعت بعدش هم چیزی نخورید
منم تیروئید داشتم ولی قرص نخوردم تیروئیدم هم خوبه دکتر گفت همینجوری دارو هاتو ادامه بده🤫🤭🤭🤭
من از ساعت 11 یا 12 ک میخوابم چیزی نمیخورم صبح ساعت پنج بیدار میشم قرص تیروئید میخورم 45 دقیقه بعدش صبحانه میخورم و میخوابم
نصف شب پامیشم یه چیزی میخورم
صبحم قرصمومیخورم
منظور اینه معده خالی باشه
دوتا سه ساعت بسته برای ناشتایی
به این توجه نکرده بودم
ولی صبح هروقت بیدارشم نیم ساعت قبل صبحونه میخورم . ازمایشامم تا الان خوب بوده
چهارساعت ناشتا قرص و نیمساعت هم بعد صبحانه
من قرص تیرویید ناشتا میخورم تا نیم ساعت چیزی نمیخورم ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.