خانما فشار شیش و هفت خیلی کمه؟

۵ پاسخ

رو چند؟

آره عزیزم.من اونجوری بودنی بابدبرم زیرسرم

یله پایینع

اره خیلییی

آره خیلی کمه بی حال نیستی سرگیجه نداری .برودکترسرم بزن برات

سوال های مرتبط