۶ پاسخ

پس من چی سه روزه تغریباا خیلی کم تکون میخوره دارم دق میکنم

عزیزم استرس نداشته باش ابمیوه شیرین بخور به چپ دراز بکش . احتمالا خستس امروز . فقط مثل من نترسی . من ترسیدم الکی بستریم کردن کثافتا پدرمو در اوردن

نگران نباش من امروز ازدکترپرسیدم درمورددرداهم گفت همش طبیعیه

مایعات بخور ،مایعات خنک و شیرین بهتره

برو یه ان اس تی بگیر خیالت راحت شه تکونا مهمن از۲۸به بعد

منم کمه جاشون تنگه نگران نباش

سوال های مرتبط