سلام 30 هفته وزن بچه 1200 کم نیست؟

۱۴ پاسخ

۳۰ هفته و چند روز سونو دادی؟

سلام ن عزیزم خوبه خداروشکر

الان اومدم پیش دکترم گف خوبه وزنش تازه رفتم 30 هفته

کمههه دکتر واست سونو داپلر ننوشت؟؟؟؟؟

من وزن بچم تو۲۸هفته اندازه گرفتم۱۱۴۰بود۶۰گرم تا۱۲۰۰کم داشت دکترتغذیه بهم فست میل دادمیخورم بچم انرژیش بالامیره

من ۲۹ هفته ام ۱۲۰۰ وزنش بود گفت خوبه

سلام عزیزم شما بودی آب دور جنین کم شده بود؟الان نرمال شده ؟

فک میکنم کم باشه
من ۳۱هفته۲روز رفتم ۲کیلو بود
بازم دکتر باید تشخیص بده عزیزم

من توی ۲۹هفته ۱۳۰۰بود وبعد دکتر گفت کمه که بهم پودر فاسمیل نوشت بخورم الان توی ۳۴هفته ۲کیلو شد

یکم کمه پودر لیدی میل بخور ایشالا وزن بالا میره

ن الان هی بیشتر میشه

من ۳۱هفته ۱کیلو۷۰۰بود

گهواره زده 1300

اینو پزشک باید بگه گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان نینی🥹🎀 مامان نینی🥹🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 ۱۲ ماهگی
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی هفته سی‌ام بارداری